onsdag 3 oktober 2012

Aktivaktivaktiv och produktiiiv, dumdidum!

Ahh, idag har jag varit produktiv! Jag har skrivit och skickat in engelskauppsatsen som jag undvikit att ta itu med. Skrev dessutom ytterligare en när jag ändå höll på med ämnet. Kapoow!
Jag har fått klartecken från min lärare (puss på henne) att hon förstår min situation och att jag inte behöver stressa in psykoanalys-arbetet. Gött för det har varit förjävligt mycket uppgifter att hinna med de senaste veckorna. Jag tänker dra med Frida till bibblan ikväll och skriva klart svenskan då. Just nu försöker jag dessutom hålla koncentrationen uppe länge nog för att lyssna klart på A Study in scarlet. Den var skitbra första halvan, men precis när man fick reda på vem mördaren var började "Part two" som plötsligt utspelar sig i öknen bland massa mormoner och är någonslags backstory till mordet - gaaay! Hur som helst, när jag tagit mig igenom dessa sista uppgifter har jag bara ett samhällsprov kvar som jag i princip kan redan - tack medialinjen. Muhahahaaa.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar