onsdag 31 oktober 2012

Beställde precis lite nytt skrot från Crazy Factory :D

Åh vad jag älskar Crazy Factory. Har beställt av dem en gång innan och var jättenöjd med servicen. Har bara hört bra från andra också!
Kvalitétspircingar, töjningar och smycken hur billigt som helst. Tänk att hela den här ordern gick på 80 spänn inklusive frakt. Då ska den ändå från USA, och inte från ett EU-land.  Skall snart ut till torp och köpa ett par efterlängtade byxor på Gina om de finns kvar fortfarande. Nej för fan, Gina Tricot heter det! Jag tål inte fjortisar som kallar det för Giiiinaaaaaa. Köpt nytt på Giiinaaaaaaa bbyyyyyy. DÖ.
Host, well, where was i? Jo, ja Torp. Hittar säkert annat fint också. Försöker få tag på Fridelou just nu. Frida alltså. Fast oftast kallar jag henne nog för Froodles. Hahaha. Okej jag är CP. GONATT.


1 kommentar:

  1. Crazy factory har inte kvalitepiercingar. De använder sig av material som inte bör vara i kroppen ex. industititan.

    Hade dem haft kvalitepiercingar hade dem inte kunnat sälja det så billigt.

    Dessutom är det inte från USA. Huvudkontoret ligger i Thailand och det är därifrån allting fraktas.

    Jag rekommenderar dig att tänka om innan du köper och använder dig av piercingar därifrån. Jag var själv som du innan och tyckte att allting var super och billigt och bra etc etc. Men sen köpte jag en septum ring därifrån och använde den i typ 3 månader. Jag hade ont i näsan hela tiden men trodde att det berodde på att jag hade töjt den och att det inte var färdigläkt, men sen bestämde jag mig ändå för att dra in till en piercingbutik och köpa mig en ny och smärtan försvann direkt.

    SvaraRadera