söndag 28 oktober 2012

Me likey design opportunities!

Pappa och Kristin flyttade in i sitt nya hus för ungefär tre månader sedan, och min bror har knappt varit här sedan dess. Han vill inte ens göra i ordning sitt AWESOME KÄLLARRUM (hallå drömrum?!) och när han egentligen skall vara här så är han hos mamma och vägrar dra där ifrån eller är hos mamma och kommer hit så sent han bara kan.
So, eftersom jag är mer och mer hos pappa frågade jag honom om inte jag kan få ta det rummet. Efter lite funderande och diskuterande har han kommit fram till att jag och Emil får dela på rummet men att jag är den som får inreda precis som jag vill osv. WOoohooo! Jag älskar att fixa i ordning nya rum 8>>> Så nu sitter jag här med papper och penna och IKEA uppe och funderar på awesome lösningar. Det finns sådana där rör i taket man kan vira ljusslingor runt *eyegasm*.
Funderar på att måla saker jag tycker om på en av de stora vita väggarna... alltså, ja, inte själv. I cannot paint for the life of me. Men har ju alltid min lilla konstnär Wasp som förmodligen skulle tycka det vara roligt med ett litet konstprojekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar