torsdag 18 oktober 2012

MSI-biljetter beställda - i'm so fucking psyched!

Äntligen skall jag få se Mindless Self Indulgence, hihi :> Har lyssnat på dem i omkring 6 år men aldrig tidigare haft chansen. Jag är exalterad som fan! Dels för att de gör underbar musik och det kommer bli en fett grym spelning, men även för att deras bassist är gift med sångaren i My Chemical Romance - my darliiing! Haha... nu låter det väl som att jag vill gå på dem bara för att fangirla över någon som har rört vid honom - men tro mig det är bara en bonus;)
Ett tips by the way - sätt på Straight To Video i lurarna när ni går på stan! Man känner som att man går på en catwalk eller något för den har så himla gött beat!
Jag är för övrigt glad att de ska spela på Brewhouse för det är sådär lagom stort att det blir publiktryck men ändå lite klubbkänsla. Snacka om att jag ska komma längst fram, muhahaha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar