torsdag 11 oktober 2012

Ni vet de där morgnarna när man måste iväg men man hellre ligger kvar som en koldolme i sängen?

Jag har ingen lust att gå till en vårdcentral jag inte vet var den ligger för att söka någon jag inte vet  vad hon heter för att sedan å hjälp att träffa någon jag inte vet vem det är. Dessutom hinner jag inte ta bussen och pappa vill inte köra så måste gå MEN kan inte vägen, wiip! Nä, koldolme låter rätt lockande som dagens aktivitet, men jag får väl släpa mig upp och fejka en respektabel look snart.

Edit: (Senare)
Nu har jag kommit hem igen. Hon var ännu mer oproffsig nu än på telefon. "Ja du vet, om jag itne hade hjälpt dig hade jag inte kunnat sova inatt! Du ska få komma till doktor Jenny så blir du bra! Kämpa på Sanna!"....Herregud, jag är inte tolv år gammal. Jag har i alla fall en tid på måndag förmiddag nu. Fick reda på att min Rose-Marie kommer tillbaka till våren så there's hope people! Lär förmodligen byta tillbaka till min gamla vårdcentral då. Bitches be Crayyyy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar