torsdag 25 oktober 2012

With a snippety snip and a colory splash!

Hejsan svejsan. Idag var jag nuts och färgare håret innan skolan började. Sedan klippte jag luggen på kvällen. I'm pleased with the result, men jag behöver verkligen klippa resten av kallufsen. Önskar jag litade på någon nog att faktiskt fixa mitt hår... eh...Har haft lite issues med puckade frisörer kan man säga. Körde min gamla favvis-tisha idag också. Den har några år (och noppror) på nacken men den är så himlans fin och cuddly. Star Wars for the win y'all! Det blev mycket bättre när jag rullade upp ärmarna faktiskt. Har stört mig på att de är så långa. Får be min sy-skillade fruga att sätta några stygn i believe. Nu ska jag fortsätta på min sablarns svenskaredovisning och lyssna på Marina and the diamonds. Egentligen vill jag krypa upp under täcket med min bok och läsa ut den innan jag somnar. Har hittat en, eller okej flera, andra jag vill börja på nu nu nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar