fredag 2 november 2012

Att försöka fota sin shopping med galen katt i rummet.

Åkte till torp och köpte sådana där tråkiga men nödvändiga saker som jag behövt ett bra tag. Tjocka strumpbyxor i olika färger, vantar, mössa och strumpor. Sedan unnade jag mig stickade knästrumpor, gott julte, två nagellack från Essie, en söt bebis-onesie (ej till mig haha) och en tisha från Carlings också - så det var inte bara tråkelitråk. Är helt kär i mössan redan and i don't wanna take it of! Synd att alla tröjor är så stora på Carlings. Hittade en annan apsnygg som bara fanns i L 
och XL, och denna är egentligen lite stor för den fanns i M som minst.
Tänkte jag skulle lägga upp lite misslyckade dagens-köp-bilder också, eftersom Isis är helt galet leken just nu och tyckte det var oerhört spännande att attackera slash leka med allt jag lade på golvet x) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar