onsdag 21 november 2012

Tillfällig datordöd + en söt mullvad.

Jadu kära vän, who ever the fuck yeh are, eheheeee............jag är knappt här nu eftersom samma sak hänt med den här datorn som förra exemplaret jag hade - piggen i hålet där laddaren ska sitta har lossnat och satt sig i själva sladden istället. Som tur var hann jag rädda skolarbeten och min fanfiction i rekordfart när jag upptäckte felet (seriously, datorn dog ca 5 sekunder efter att jag lyckats få över dem!)
Jag orkar inte skicka in den till Asus igen, det tog sådan tid... mamma har en kusin som har datorbutik-something så ska kolla vad det kostar där. Mamma har i alla fall sagt att de hjälper till med kostnaderna, pust!
Jag spenderade 6 timmar med att plugga i bibbland idag. Har varit lite off med mina pluggkvällar le bibliotekus sedan Therese tog studenten. Det var liksom våran grej förr. Men jag har fått massor gjort + skrivit ut en fet bunt papper så jag kan läsa på old school. Iiih överstrykningspenna - får seriöst nerdgasm!!!!! :3 ME GUSTA.
Imorgon skall jag och Frida hålla i idrottslektionen vilket har nackdelar (social pressure) och fördelar (får välja musik + slipper vara med!) Tror att vi bestämt oss för Catch the flag följt av badminton.
Håller på att ladda ner Hadouken! nu - får se hur många år det tar ;)
Förut när jag googlade efter bäverbilder (NO NOT THAT KIDN YOU CHEEKY YOU!) så fick jag upp en random bild från ett barnprogram jag bara äääälskade när jag var liten!!! Det handlade om, guess what, en mullvad ^_^ Haha jag kommer ihåg när han hade hittat en radio for some random reason, good times :3
Lyckades dessutom hitta mitt favoritavsnitt efter lite (läs mycket) googlande på holländska! Enjoy!


Snyft, detta är riktig barndom det <3
(Edit: Vet inte varför den slutat funka, hoppas den kommer tillbaka igen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar