söndag 4 november 2012

Jag är ett jävla klantarsel.

Låg och camade med Ronja sent en kväll hos pappa, och direkt när jag sade god natt och stängde av datorn däckade jag på sekunden. Halv-vaknar tidigt och ser att datorn står kvar och tänker oj, måste ställa ner den. Somnar innan jag hinner göra det, för jag var liksom inte vaken på riktigt. Vaknar igen av att >BONK<, ah hej dator på golvet. Dock är det inte långt från den sängen till golvet, but still. Min skärm har varit skum redan innan dess (not sure why) men det kan knappast ha blivit bättre nu. Det blir som rosa och gröna fält på den och jag måste banka nere till höger på datorn för att det skall försvinna - apparently sitter moderkortet där. Le no good! Kostar typ 1500:- att byta ut det. No me gusta :@
Igår så ville inte skärmen sättas på vad jag än gjorde, men det funkade på typ tjugonde försöket. Exemplaret jag hade innan detta (likadan dator) gjorde också så - så vet inte vad det beror på.
För ett social retard som jag är datorn liksom mah best freeehnd. Så detta måste helt enkelt lösa sig. My poor beautiful spaceshippy baby! :<

Måste se till att göra en backup O__o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar