onsdag 5 december 2012

Betar av tråklistan!


Nu har jag gjort det bigass Etologi-provet och jag är nöjd. Blandade ihop Hasselmus med Liten Skogsmus för bilderna förvirrande mig xD Skrev dock rätt familj och ordning på dem så borde få 4/6p där. Kom heller inte på vilken familj bäver tillhörde (tillfällig hjärnsläpp) eller de latinska namnen på "Ryggsträngsdjur" och "Leddjur".
Men, ja, det var ungefär en miljard frågor så det är väldigt lite missar egentligen. Bland annat tror jag att jag hade 33 av 34 rätt där man skulle (av bilder att döma) dela in alla djur i namn, familj och ordning. Tog ett tag med alla jävla mårddjur man inte ser skillnad på xD
Hur som helst, gött att ha det ur vägen! Har dessutom ÄNTLIGEN sparkat mig själv i röven nog att ringa Bouhsläns Smådjursklinik om praktikplats. Trors att jag var nervös som en förrymt psykpatient lät jag rätt samlad och är stolt över att jag gjorde det! Väntar på att hon som bestämmer angående praktik skall ringa mig nu i eftermiddag, eftersom hon var på lunch när jag ringde. Spännande, hoppas verkligen få där för de är jättebra + gångavstånd hem till mamma! :)
Nu sitter jag i bibblan och pluggar på samhällsprovet vi har imorgon (ännu mer bigass!!!) och sedan skall jag dammsuga. Tänk så mycket to-do-stuff jag kan kryssa bort ikväll ^__^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar