onsdag 26 december 2012

Julafton hos pappas sambos föräldrar:)

Eftersom mamma och pappa är skilda firar vi julafton hos dem vartannat år, men firar med förälder nummer 2 på juldagen. Detta året var det pappas tur att ha oss, så vi (och Ronja) åkte med honom, Alfons och Kristin till hennes föräldrar. Hos mamma var vi dagen innan, istället för på juldagen.Har bilder där ifrån med, men vet inte om jag lägger upp dem. Kameran är så full! Dock kommer jag lägga upp en samlingsbild på alla klappar sedan:) Eller kanske en video istället, we'll see.

På bilderna ser ni det lyxiga julbordet, tassarna på en av de 4 katter som intog diverse soffhörn, en exalterad kille som väntar på tomten, min stiliga bror, jag och Ronnyponny framför Kalle Anka och slutligen jag som vinner TP ;)



2 kommentarer:

  1. Tycker du ska göra en video på sakerna du fick :')

    SvaraRadera
  2. Snygg "flickvän"!!
    Varför väljer en flata en "tjej" som ser ut som en kille??

    SvaraRadera