måndag 24 december 2012

Lillejul i groteska snapshots!

När man har lillejul med pappas släkt kanske man borde fotografera den fina dukningen, den goda maten eller hur trevligt alla har det? Well, jag är inte lika mogen som andra barn...åtminstone inte denna kväll då jag istället bestämde mig för att ta en miljard oförberedda kort på min bror i fula miner och situationer! (Jag kan inte lägga upp alla eftersom det är många och jag är så trött att jag nästan däckar, hehu.) Dessutom tänkte jag ta lite fräna nattljus-bilder på lyktan utanför dörren men blev avbruten av galen plastbror som hela dagen lekt att han var ett gult snömonster som sköt laser. Jag sade till denne lille herre att jag kunde ta riktiga laserbilder på honom, ställde in på nattfoto och rörde på kameran medan jag fotade = resulting in ljuslinjer över bilden, typ. (Ja ni ser...) Hur som helst blev han då överlycklig eftersom han clearly hade bildbevis på att han faktiskt PÅ RIKTIGT kunde skjuta laser ur både händer och ögon! (Japp, fullt seriös.) Oh, kids <3


Fick in mitt lilla rysstryne där på slutet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar