söndag 2 december 2012

Mina 2 nya Second Hand-klänningar! (mums)

Tog en tur till Pingstkyrkan (Second hand-ställe i stan) med pappas tjej Kristin i lördags. De har öppet två dagar i veckan och jag slutar aldrig häpnas över hur mycket folk som kommer dit var enda eviga gång. Var gömmer de sig annars? Uddevalla känns rätt litet och dött, med detta lite udda undantag.
Jag hittade två klänningar (funderar på att ge den gråa till mamma i julklapp - problemet är bara att jag vill ha den själv, haha!) två muggar och min lilla byrå. Borde börja gå dit en gång i veckan igen istället för att köpa nya saker... så mycket bättre. Jag handlade jämt på sådana ställen förr. Jag och Robert skall för hoppningsvis ta en dag i Götet snart och kolla alla Second hand-butiker! Looking forward to it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar