lördag 29 december 2012

Oh deer, new clothes!

 Idag beställer jag VÄLDIGT efterlängtade kläder för julklappspengarna ^_^ Mrrr. Jag spenderar mycket tid med att leta upp fina kläder och spara länkarna men sedan blir jag snål och köper något halvtråkigt på H&M istället. Nu skall det dock beställas noggrant, mhm!

Sweatshirt från Chicnova.com
Fri frakt är totally worth den långa väntetiden. Tar upp mot 10 dagar för den att komma hit gratis, och skulle fått betala en hundring i frakt för att få hit den inom en vecka. Så bråttom har jag inte. Älskar när utländska sidor har fraktfritt även hit. Oftast är det bara inom landet ^_^ Den här hjorttröjan såg jag för flera månader sedan men nu jäklar är den MIN >8D DEN ÄR SÅ GAWJUSSSSS AAH.

Tjocktröja från Pull&Bear.com
Ännu en sida med billig frakt, me gusta ^_^
Hade egentligen sparat andra kläder där ifrån men jag kände inte att jag faktiskt skulle använda dem, så kollade runt lite igen och hittade den här fina tröjan! Supermysig och kommer gå ihop med allting. Tänk ett guldhalsband till och en slarvig hästsvans - ja tack. Kängor kanske, vans eller mina gubbskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar