fredag 21 december 2012

Överdrivet rolig början på lovet!... Not.

Det har varit fetajobbigt att arbeta i en så ojämn grupp. Grupparbeten NO ME GUSTA.
Nästa gång snor jag A-eleverna vare sig de vill eller inte! Nu har jag satt ihop min egna texter samt lagt till Fridas om den gudomliga komedin - som jag dock fick omarbeta men det gjorde ingenting, gick ju textkommunikation av en anledning! ^__^
Väntar nu på Cissis text om med medeltida samhället samt förmodligen en om medeltida sagor. Snark. Det blir nog helt okej i alla fall. B i hope. Tragiskt är ju att den text jag kommer bedömas enskilt på blev hyfsad medan de jag skrev för "gruppen" blev jättebra. Oh the irony of life!


1 kommentar:

  1. Killen som gillar att umgås med dej IRL och här.21 december 2012 07:57

    OMG! Nu kan jag förstå att du har A i många ämnen! 0.0. Bra jobbat! :D

    SvaraRadera