måndag 10 december 2012

Svar till en läsare: Beställa från Forever 21?

"Har en liten fråga till dig! Jag har vart så jävla sugen på att beställa kläder från forever 21, och har för mig att du gjort det. (Förlåt om jag har helt fel nu haha) Men OM jag har rätt, hur är deras kläder i storlekarna? :o Och hur lång tid tar det för sakerna att komma hit till Sverige? :o Kram!"

Jag tycker att storlekarna var väldigt "normala". Allt jag köpte passade och jag har beställt där ifrån två gånger. Kul att du skall köpa där ifrån! ^_^ De har så fina grejer. Jag har varit förvånad över hur snabbt det gick att få sakerna båda gångerna då jag beställt, faktiskt. Kommer inte ihåg exakt hur lång tid det tar men... Kör på tycker jag! Nu är jag nyfiken på vad du skall köpa... vill nästan gå in själv och kolla med men SKA inte ha mer just nu xD 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar