måndag 10 december 2012

Tack Matt Smith!

Ja, jag vet att jag tjatar om honom hela tiden men det har egentligen inte så mycket med hans snygghet att göra. Och inte bara att han är 11th Doctor Who heller. Han är helt enkelt jävligt grym. Han har helt amazing stil, är smart, rolig, busig, vitsig, har skitbra smak i både musik och serier, världens charmigaste leende och världens mest epic hår... och så är han en fruktansvärt bra skådis också. Åh, ja. Gud. Hej kom och hjälp mig.

Hur som helst, vad jag NU tänkte tjata om är att han fått mig att upptäcka en helt underbar låt som han älskar. I en video på Youtube så berättar han och Arthur Darvil (spelar Rory i DW) sina 5 favoritlåtar att lyssna på i New York, eftersom de spelade in ett avsnitt där kallat "The angels take Manhattan" i slutet av säsong 7. Jag lägger in låten här trots att det inte finns en officiell video för ni måste lyssna på den NUUU!!!

(Här är videon med dem om någon vill se den --> http://www.youtube.com/watch?v=OVPCki_Vz04 )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar