torsdag 20 december 2012

There's something moving in there! (Kitty edition.)

Äääääntligen jullov. Bara en skoluppgift kvar... okej två, men en som skall vara inne imorgon och en jag har hela lovet på mig att göra. Meheheheeeeeh. Gött. Mamma skulle ta vägen om IKEA och köpa en 130L Samla-låda åt Yuki så pappa slapp köra akvariet fram och tillbaka men som vanligt kan hon aldrig hålla något hon lovar så nu bor han tillfälligt i en mindre låda. Jag använde den som helgbur hos mamma när han var en liten puttenutt. Den är egentligen för liten tycker jag... ändå är den större än vad hamstrarna har på skolan, hah. Perspective eh?
Isis tycker för övrigt att det är mycket elakt av mig att stänga in hennes nya leksak slash måltid i en plastlåda så hon inte kommer åt den! Hon har gått runt, suttit på, legat på och bankat på lådan hela dagen och kvällen. Efter många timmar gav hon upp och nu vet jag inte var hon tagit vägen, haha... passar på att ta ut Yuki på sängen för en motionsrunda när det stora onda monstret inte är närvarande. Inte för att han brydde sig förut, han reagerade inte ens på henne. Dock är det inte kul att bo så litet, tycker han!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar