lördag 1 december 2012

Tog en välbehövd hemmadag igår.

Jag kollapsar snart under pressen av alla prov och inlämningar jag skall ha gjort när nästa vecka är slut. Åh, jag orkar verkligen inte. Förstår inte hur jag ska hinna allt! Det bränner i bröstet och är allmänt panikartat inom mig.
  • Muntlig analys av 1800-talsbok i Svenskan (skitknäpp bok dessutom.)
  • Etologiprov i Djurens Biologi (+ latinska namn och crap.)
  • Samhällsprov om ideologier och Sveriges styre m.m (mycket!)
  • Prov i katter + hundars virussjukdomar i Djursjukvård (Kennelhosta, Parvo, Kattpest etc.)
  • Skriva färdigt om Medeltidens religion och dess påverkan på samhället + börja på min text om Cantemburry tales och andra ramberättelser under samma tidsålder.
  • Börja på Etologiuppsats om djurs beteende, sätta ihop register, göra framsida, skriva rent Etologrammen osv...  
  • Studera Yuki (mitt i natten!) sammanlagt 3 timmar till (= 6 tillfällen x 30 min.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar