fredag 18 januari 2013

Åkte till vargön i snöslasket.

Bestämde mig för att åka till Natalie och bara göra inget speciellt. Sjukt skönt med vänner man kan göra ingenting med. Jag tål inte folk som ständigt måste flänga runt och hitta på saker. There's nothing wrong with chillin dude. Det var riktigt bajsväder när jag åkte, men när jag kom fram var det kallt och snöigt istället (vilket i och för sig också kan ses som bajsväder.)
Vi såg bland annat på Resident Evil 4, och den var riktigt bra. Sedan käkade vi typ en miljard jordgubbar, haha... Har hittat någon med lika stor jordgubbs-obsession som jag, oh my god!



Är så himla glad att ipoden funkar igen. Att slippa skrikande ungar är inget jag klagar på. Synd att den inte blockerar ut diverse invandrarmän dränkta i parfym bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar