måndag 7 januari 2013

Äntligen tillbaka på skolan! (Och störd dröm.)

Nu är jag och Yuki inflyttade igen och mina kära vänner är också här :) Skönt att vara "hemma", för det är så det känns. Fotade honom igår när glada killen undersökte akvariet. Mycket nöjd över att ha mycket plats att röra sig på igen. Han är verkligen snuskigt bortskämd! På tala om nusk...A sidenote:
Inatt när jag besökte drömlandet sade jag till Jocke (killbästis) att jag var singel så vi borde ha sex med varandra (wtf?). Sedan mitt i själva akten kom jag på att shit jag är ju gay varför har jag sex med en kille, fan vad äckligt! Sprang därifrån och grät och vaknade typ "NOOOOOO EWWWWWW!!!! AAAAAH!!!!"
That's just not cool. Känner mig fortfarande typ våldtagen. Jocke, din slampa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar