tisdag 22 januari 2013

Dagens irritationsmoment:

1. Det här trångsynta ollonet på Dayviews
Hans initiella kommentar gäller en bild från förra sommarens prideparad. En vacker bild på en familj målade i regnbågens färger. Jag säger som Wanda Sykes - att gång på gång bemötas av sådana här personer är som när en fågelskådare ser en sällsynt fåge som borde varit utdöd länge, "Whoa, are these guys seriously still out there?!" (Dåligt översatt till svenska, men bare with me, klockan är tre på natten...morgonen?)
2. Den här äckligt photoshoppade bilden på The Pirate Bay. 
Ska den vara sexig? Ska den skrämma bort sidans besökare från dess olagliga handlingar?
Det hemskaste är att en av mina närmsta vänner verkade tycka att denna stackars speta till kvinna var en form av drömbild av den kropp hon önskar hon hade. Herregud. Du vet vem du är och du är så jävla genomvacker. Hade målat väggarna med din vackerhet om jag kunde. Inse det.
Anyhow, nog för att denna sida behöver dra in pengar och yadidadida men NÅGON måtta på annonsernas kvalitet kan väl önskas, även om det handlar om PRETI RUSSIAN WOMAN FOR U DO VERY CHEAP.
För övrigt är det inte spinkiga tjejer min kritik är riktad mot. I mean, look at me. Det är dock skillnad på naturlig smalhet och hej-jag-är-en-konstigt-poserad-stackars-lurad-tjej-med-60%-av-mitt-redan-icke-existerande-magfläsk-raderat-av-pedro52-som-skaffade-photoshop-gratis-från-isohunt-smalhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar