måndag 28 januari 2013

Fick favvisrummet, finally!!!

När vårt "gäng" (haa) flyttade hit till Västergården så fick Malin det rum vi båda ville ha, och jag rummet bredvid. Det var hälften så stort som all andra rum, hade gräsligt gula väggar med klottrade glittersymboler, låg precis bredvid toan så att det stank varje gång någon went pooping and so on. Orkade dock inte byta. Rummet dög... Nu har Malin dock bytt till ett längre bort i korridoren eftersom det har två sängar så hon kan ställa ihop dem. Har funderat på att ta hennes "gamla" men inte fått tummen ur.
Idag bestämde jag mig för att ansöka ändå eftersom jag inte kommer få plats med två akvarium i mitt pytterum. Fick lov att flytta, så nu har jag mitt stora underbara dubbelrum med blålila väggar. High five!
Har också fått en skötselplan att fylla i för Buffy/Tohru/Vadhonnukommerhetatillslut:3

Eftersom min kära stalker-bästis Natalie har tjötat hål i huvudet på mig lägger jag in lite bilder...:)


1 kommentar:

  1. Killen som gillar att umgås med dej IRL och här29 januari 2013 06:33

    Vad fint du har det i ditt rum! :D

    SvaraRadera