onsdag 2 januari 2013

Happy twentieth to me!

Det närmar sig på riktigt nu. Jag fyller tjugo och kommer förmodligen ha råd att tatuera mig för första gången. Grundpriset för en enkel tatuering som tar under en timme att göra är ca 500-1000:- beroende på ställe. Mina framtida tatueringar lär mest bestå av linjer/konturer, så det lär nog inte bli mycket dyrare än så per gång (YAY). Jag vill bland annat ha konturerna av Hogwarts mellan skuldrorna men vet tyvärr ingen som kan rita upp det åt mig. Dessutom är det nog inte en bra idé första gången, le pain. Min underarm är ju rätt fläskig och att komma åt benet är ingen risk., häh. Därför börjar jag nog med mitt älskade citat från en av världens bästa böcker. Undrar om de kan slänga in 3 Harry Potter-stjärnor på höften också eller om jag måste betala ytterligare för det? Man kan ju alltid hoppas! :3
Det var för övrigt ett under och en total slump att jag hittade fonten till texten. Det har krånglat till sig i datorn så att nedladdningarna från dafont.com inte fungerar, så jag gick in i Picmonkey (bildredigerings-sida online där jag är medlem, billigt och bra!) och kollade för säkerhets skull.
Där fanns den och bara ropade på min arm. Åh, så fin ^_^  Bara de inte gör den tjockare... och skall den ju sitta lite längre upp så klart... svårt att få till i datorn.



3 kommentarer:

  1. Tro mig, insidan av armen gör så mycket ondare än mitten av ryggen, haha xD Usch och fyfan..
    Sedan tipsar jag om pushing the pins! Dom är helt otroligt bra, och inte för dyra heller.

    SvaraRadera
  2. Glömde att tillägga att såklart så känner alla olika på smärtan, men det va min upplevelse xD

    SvaraRadera
  3. åh alltså det kan vara den bästa bok jag läst. typ någonsin.

    SvaraRadera