tisdag 1 januari 2013

Hårdrock, te och etologistudier.

Avenged sevenfolds tidiga platta är väldigt behaglig att plugga till. Isis håller förmodligen inte med mig eftersom hon vägrar komma upp från källaren xD Haha. Who knew she couldn't appriciate a little metal in the evening?
Sitter i pappas kök och försöker bli klar med den förbannade biologiuppgiften som hänger över mig och är en av anledningarna till att jag kännt mig fett nedsstämd hela lovet. Är redan trött på alla jävla nyårsrelaterade facebook-statusar. Varför är det så att precis alla människor på en gång bara måste skriva att ett nytt år har börjat? Eller att det är alla hjärtans dag? Eller whatever som alla måste påpeka? Irriterande.
Enda anledningen att jag har facebook är för att hålla kontakten med folk. Har tagit bort mitt konto två gånger. Tyvärr missar jag för mycket och måste istället kolla mobilen 24/7 vilken jag inte pallar. Önskar bara sidan kunde go kaboom och folk kunde gå tillbaka till att använda MSN och Bilddagboken. Oh well, times change.
Nu måste jag fortsätta skriva "fejkade" djurstudier eftersom jag gjort klart alla och lagt ifrån mig blocket så jag inte hittar det. Jag borde inte ha dåligt samvete eftersom jag egentligen gjort dem redan och skriver ur minnet, inte ren lögn. Trots det har jag ingen fantasi kvar, magkatarr och tungt bröst. Kan man inte få skita i plugg någon gång ibland? Äh det skall ändå bli ganska skönt med skola igen. Önskar den kunde komma fortare. Orkar nämligen inte heller gå runt ensam i huset med bara mina egna tankar, en hamster och en katt som sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar