torsdag 10 januari 2013

Help me Nordicservice Kenobi, you're my only hope!

Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. När jag har problem med datorn brukar jag vända mig till pappa eftersom jag blir trött i huvudet bara av att tänka på allt krångel jag behöver ta mig igenom för att lösa det. Den här gången har jag helt på egen hand letat upp kvitton, skickat mail fram och tillbaka med kopior och serienummer and god knows what. Jag vill verkligen ha pengarna tillbaka på datorn! Verkar för tillfället som att jag kommer få det också, actually. Jag hoppashoppashoppas. I sådant fall kommer jag förmodligen använda mammas stationära dator som speldator, köpa en billigare laptop än den nuvarande skithögen (väldigt sexiga skithögen, som dessvärre bara pajar!) och spendera de pengar som blir över på saker till mig själv + spara större delen till sommarens London-resa. Woho! Ibland har jag idéer som känns riktigt finemang. Nu skall jag fortsätta skriva om Valpsjuka och ha ont i magen. Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar