fredag 25 januari 2013

Ni är tjötiga latmånsar! ;)

Jag får väldigt ofta höra att jag borde bli mer aktiv på bloggen, vilket jag tycker att jag är.. bara att jag kanske inte skriver om saker jag anser vore ointressant för er. Typ vad jag käkar, vad jag har på mig och när jag bajsade senast:D
Hur som helst - om ni uppskattar bloggen är det toppen! Vill ni ha fler inlägg om specifikasaker finns det en "Ställ en fråga/önska ett inlägg"-funktion i vänstermenyn som användes flitigt i början men nu har ersatts av "varför uppdaterar du inte mer om...stufffffffff."
Så ja, there you go!

Skall förresten göra ett undantag idag, bara för er skull:
Detta är i skrivande stund min fabulösa outfit.

Metallicatröja,
Amazon.co.uk
Mjukisbyxor med potatismjöl på, snodda ur mammas garderob men spillda på helt själv.
Strumpor, utgrävda ur egen garderob, ev. egentligen från två olika par.
Trosor, Lindex, så där gött för små så det ser ut som man har fyra skinkor.
Påsar under ögonen, ICA Nära Dingle.









Det jag sist åt var två Activia-Yoghurtar eftersom det är ett sådant där syndigt beroende.

Jag bajsade två gånger i morse.

Peace out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar