torsdag 17 januari 2013

Sanna är nu icke längre tonåring, panik!!!


Idag är jag 20 år. Känns ytterst underligt måste jag säga. Har haft mina tonårs-år och kommer aldrig få dem tillbaka. Men jag överlevde dem fan - fyllda av depression, förvirring, förtvivlan, nyfikenhet, upptäckter, besvikelser, lyckorus, kärlek, heartbreak och allt som tydligen skall höra till. Vid många tillfällen trodde jag faktiskt inte att jag skulle se ljuset på andra sidan.

Så vad skall jag försöka göra nu när jag är officiellt vuxen, måntro...?
- Skaffa första tatueringen! (och skaffa fler)
- Lära mig spela gitarr! (utan att ge upp så lätt)
- Gå på gayklubb för första gången! (and keep doing it)
- Praktisera i England
- Ta studenten med fina betyg!
- Umgås mer med vänner och inte vara så rädd för att skaffa nya!
- Färga håret i minst en extremfärg!

1 kommentar:

  1. Grattis! Känner mig sjukt opepp på att fylla 20 på lördag. Jag vill inte bli vuxen?!

    SvaraRadera