måndag 14 januari 2013

Sjukskriver mig veckan ut.

Försöker jobba med det där mina vänner, föräldrar, lärare och psykologer försöker banka in i mitt huvud - jag är ingen övermänniska som måste klara allting precis hela tiden.
Jag vill, och jag är envis som satan... men just nu mår jag faktiskt rätt unket. Bestämde mig för att sjukskriva mig. En vecka. Har redan ångest över hur mycket stress komma ikapp igen lär innebära... men men. Jag orkar inget just nu.
Skall förmodligen pallra mig till Natalie några dagar och bli lite omtyckt och ompysslad, haha. Finaste korven. Sedan har jag ju funderat på om jag skall läsa Naturkunskap eller inte den här terminen. Har redan läst kursen i mitt första gymnasium men läraren var så fruktansvärt astråkig att jag segade ihop ett VG - något jag så klart vill höja. Därför tänkte jag först läsa den igen... men inser nu att jag redan känner mig överarbetad. Dessutom börjar flera nya kurser nu, bland annat matte, och jag har knappt någon ledig tid till skillnad från förra termien då jag läst nästan alla kurser de andra läste. Bleh. Ja ja, vi får se. Andas Sanna! Andas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar