fredag 25 januari 2013

Well fuck you universe!!!

ÅH HERRE DU JEDA MIG. (Or should i say jedi mig hahuahauhaohaauahaiahu.)
Okej anyways, jag surfade runt på hamster.ifokus och såg den sötaste hamsterflickan NÅGONSIN. Skall ju egentligen inte ha någon förän lilla herr Yuki har flaxat upp till hamsterängarna men guuud. Jag smälter i hela själeen. Sedan började jag övertyga mig själv om varför det skulle vara en bra idé att köpa henne:
  • Har redan en bur + hur mycket inredning som helst som ligger oanvänd.
  • Hon har ett gosigt temperament vilket inte Yuki har, så skulle verkligen vilja få vara med om en goshamster.
  • Skulle kunna ta superfina ungar med Natalies Melwin som också är hur gosig som helst - tänk både temperamentet och utseendet på dem! Herregud*_*
  • Yuki äter ändå inte upp all mat jag köper så det enda som skulle kosta är inköpet av en till transportbur, sandbads-sanden skulle gå åt fortare samt att jag ev. skulle behöva köpa en till plastlåda och ha hos pappa på kortisloven. 
Damn you, brain. Varför är jag smart nog att inse att det skulle fungera. Grrr.
Nackdelarna är att hon ej kan paras med Yuki pga att båda är satin... samt att uppfödaren bor lååångt upp i Umeå - varför Umeå?! Goddamnit. Åh dilemman dillemman...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar