tisdag 12 februari 2013

Är tacksam för nya människor i mitt liv.

Natalie, du är det bästa jag kunnat önska mig i bästisväg. Jag är så underbart glad att jag har dig, fina fina du. Undervärdera aldrig dig själv, för du är så himla bra. Utan dig hade jag aldrig tagit mig igenom uppbrottet med Ronja, och det är så otroligt skönt att du alltid finns där när jag behöver prata. Vare sig det handlar om en snygg tjej på Tumblr eller en livskris. Jag finns alltid vid din sida tardface. Tusen miljoner kramar till dig <3

Jae, jag är så otroligt glad att du skrev till mig på qruiser. Jag har aldrig haft så mycket gemensamt med någon i mitt liv, och det är underligt men helt incredible. Tänk att bara snubbla över sin soulmate sådär. Jag hoppas att vi snart sitter och kollar Doctor Who i din soffa under en miljon filtar. Ser fram emot att äntligen ha någon att prata böcker med, åh. Ser fram emot en lång och speciell vänskap med dig, wherever life may take us <3 

PUSSAR PÅ ER BÅDA!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar