onsdag 20 februari 2013

Fixarmamman är igång igen! Dubbel lekhake åt småglinen :)

Idag vaknade jag med en väldig massa energi som jag fick ur mig genom att dammsuga halva huset, plocka ur diskmaskinen, busa med katten och till sist komma igång med mitt kaosiga rum. Jag har varit så nere en längre period att jag liksom inte orkat bry mig om dammsugning och sådant. Att komma ur sängen, äta och duscha har varit en stor utmaning bara det. Min bror hade det här rummet från början men han är i princip aldrig här medan jag och pappa fick kontakt på nytt så jag tog över det. Det står fortfarande misplaced möbler här som jag vill ha ut så fort som möjligt så nu har vi satt ut både soffa och bord till försäljning - ÄNTLIGEN. Jag har även städat ur skrubben som varit full i bröte, och därmed kunnat ställa in andra saker där som mest varit ivägen. Jag har ett sådant där mysigt källarfönster med bred fönsterbräda som i amerikanska college-filmer, så där står mina böcker och allt nu som tidigare stod i den gräsligt fula IKEA-hyllan ni ser på bilderna nedan. Bra idé av mig att förvandla den till en tvåsidig hamsterhage, hihi. Lätt att hålla uppsikt över båda och kommer få plats med den hur bra som helst när inte soffan tar upp halva rummet längre. Nöjd Sanna är nöjd.


Hej jag heter MaCy och går inte att ta kort på cause of my maximum speed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar