fredag 8 februari 2013

Min första lediga kväll på väldigt länge.

När man pluggar så mycket som jag gör har man i princip ingen fritid och det känns ytterst underligt när man faktiskt inser att man har kvällen för sig själv. Jag placerade rompan i soffan bredvid mina vänner med slö-TV i bakgrunden, boken i knät och Tutti Frutti i käften. Fler sådana är tillfällen tack?
Boken är verkligen otroligt fin och bra. Den handlar inte om så värst mycket egentligen, men är ack så hemtrevlig. Både författare och översättare är extremt duktiga på formuleringar och skrivspråk. Jag ler töntigt åt fina meningar titt som tätt. The God delusion får 4/5. Det är inget som ger den minuspoäng egentligen, jag bara är kräsen med mina femmor. Tror den här boken kommer hamna på samma betyg :) Rekommenderar dem båda till mina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar