söndag 24 februari 2013

Idag har jag pimpat min vägg lite mer.

Det vill säga satt upp allt till höger om väskorna. Jag fick fem ramar av Kristin som hon skulle slängt och de passade fint in på min mysigt-och-lite-kaosartat-vägg. Sedan klippte jag ut ett par sidor ur Kicks nya katalog också för bruden hade väldigt nice ögonmake. Själva väskkroken - eh, eller ja, en spik - satte jag upp här om dagen den med. Våra källarväggar är för övrigt sjukt jobbiga att spika i. Man får stå där i några minuter per spik och donka allt vad man har. I skolan har jag en massa urklipp kvar från när jag bytte rum senast. Tror jag skall sätta upp dem här istället. Platsen jag satt upp ramarna på är förresten där den fula bokhyllan stod innan jag gjorde om den till le epic hamsterhage. Hade ingen bra vägg att sätta upp saker på förut men detta blir ju bra trots aningen irriterande proppskåp invading on mah gawjuss constallation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar