lördag 9 februari 2013

Spenderar helgen i skolan med lillfluff.

Jag kände inte att jag orkade åka hem. Borde egentligen hämta ut Natalies present från posten, övningsköra lite, åka med pappa till Göteborg, fylla på mitt fritidskort och massor av andra tråkiga men nödvändiga saker. Inte för att Göteborg är tråkigt i sig, men när man är pank och det är svinkallt... njäe tack.
Jag upptäckte igår att Billy Talent har släppt ett nytt album som är sjukt jävla asbra, men tyvärr ser jag inte någon Sverige-spelning på deras hemsida - och där står allt fram till Juni.
På tala om spelningar så jag istället att Marina & the diamonds kommer hit, till Götet! Dit skall jag definitivt. Hoppas att ljudet är bättre när hon spelar själv än det var på hultan förra sommaren. Hennes röst var liksom nermixad på något konstigt vis, men grym var hon ändå! Åh, jag längtar. Mums mums mums!



Nyduschad and feeling pretty damn fresh. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar