tisdag 19 februari 2013

Vaknade med morgonfrill 2.0


Heheheeheheh. Ye.You like it bitchesssszzzz.
Anyways så läste jag Wintergirls tills mina ögonlock trillade ner inatt. Väldigt bra bok. Skriven på ett väldigt speciellt sätt som jag undrade om jag skulle stå ut med, men det passar. Det är en sådan där bok jag tänker på när jag inte läser den, och ser fram emot att få läsa innan jag lägger mig igen. Fina bokis.
The Casual Vacancy är också väldigt lovande. Åh vad jag har saknat JK's underbara språk och sätt att skriva. Man sugs in i bokens värld med en gång. Till och med när det handlar om karaktärer i en liten mugglarby så blir det intressant. Yeah, jag har lånat tre böcker och tankat ner (host) en ljudbok... Det är nog något fel på mig - oh, wait det har jag redan papper på! Tänker läsa ut Wintergirls och helst även lyssna färdigt på The Casual Vacancy innan första mars. Mål är bra! Jag gömmer mig nog lite extra i böckerna nu eftersom jag inte orkar med mitt eget liv, haha. Så kan det gå, men det är nog bra. Distractions keep me fairly sane.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar