fredag 8 mars 2013

Här sitter jag utmattad och väntar på att livet skall börja.

Jag hoppas verkligen att det här året kommer gå fort. Jag är så otroligt redo för ett miljöbyte. Jag vill ha en fin ny kamera och en alldeles för liten etta i Göteborg. Jag vill plugga språk och kramas med den där människan jag förhoppningsvis har funnit by then. Jag vill köpa fula platåskor och åka till Monte Martre och läsa två tusen böcker till. Jag vill upptäcka tio nya teer och träffa en inspirerade person och skriva ett par barnböcker som lär skitungarna att vara mer förstående mot personer som inte platsar i samhällens små kostymsydda fickor. Jag vill åka berg-och-dal-bana tills jag får lock för öronen, stå på ett jättehögt berg och gnälla över min astma, sitta på en strand med bara block och penna och Azure Ray i öronen.
Jag har så mycket att leva för. Så mycket jag måste hinna med innan jag dör. Jag vill att det ska få börja någon gång. Det där som är värt något. Det känns som jag är lite stuck in limbo just nu. Blir trött så hela hjärnan kliar och jag vill skrika som en vildvittra. Bryta mig fri. Nu, gärna redan igår. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar