torsdag 7 mars 2013

Hej igen my babes!

Shit's been crazy. Jag har inte hunnit blogga, läsa något eller ens skriva dagbok på typ två veckor. Först kom Alice hit, which was epic. Sedan hade jag ladugårdsjour hela helgen från klockan sex på morgonen. Sedan har jag haft så många prov och inlämningar att jag fått andas genom en sådan där billig turistsnorkel för att inte drunkna. Nu har det hur som helst börjat lätta lite eftersom jag om ett par dagar åker hem till Uddevalla och stannar där i ungefär en månad. Först har jag lov i två veckor och sedan praktik på Bohusläns Smådjursklinik i två veckor. Egentligen är det en vecka lov och tre veckor praktik men jag har en vecka extra i England så yay, längre lov för mig.
Kliniken ligger med en kvarts gångavstånd från mor min så försöker få tillåtelse att ha hamstrarna där de senare två veckorna. Hon har i alla fall sagt att hon skall fundera på saken. Hade varit väldigt bökigt att bo längre bort och behöva åka buss varje dag bara för att hon har lite hamster-rymnings-paranoia.
Jag kan inte beskriva hur skönt det skall bli med en prov-fri månad. Aw mai gahd brah.


Serious face is serious. 

1 kommentar:

  1. Killen som gillar att umgås med dej IRL och här7 mars 2013 07:48

    Men då kommer jag ju inte få träffa dej på ytterligare 5 veckor! :<

    SvaraRadera