fredag 22 mars 2013

Sherlock Holmes, kattgos och morgonte.

Shalom my peeps. Här sitter jag med mumsigt morgonte och tittar på första avsnittet av Sherlock.
Det verkar lovade faktiskt, mer än jag förväntat mig. Passar samtidigt på att skjuta upp dagens telefonsamtal till praktiken... prrr. Liiite till bara. Måste väl vara acceptabelt att ringa klockan två?
Idag har det släppts nya band till Hultan och Two door cinema club är ett av dem. Yeeehoo!
För övrigt tog jag tag i mitt liv igår - eller räknas Doctor Who som att ha ett liv? Jo, jag tittade äntlign på de 3 avsnitten jag skjutit upp i flera månader cause of too many feels. I cried! Fast inte lika mycket som vid you-know-what (Spoilers!) i säsong 4. Öh, tror i alla fall det är säsong 4. *Dåligt minne*
Skulle egentligen träffat Jae i helgen men all planering krockade helt enkelt så vi får skjuta på det lite. Om 8 dagar släpps första avsnittet ur andra delen av Doctor Who season 7, and we're so excited!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar