lördag 27 april 2013

245: Finns det något du vill vara med om som är pinsamt att berätta?

Hmm...Jag är nog inte den typen av person som tycker saker är pinsamma att erkänna. Om jag nu vill göra något har det att göra med vilken typ av person jag är. Och gillar man inte den personen behöver man inte känna mig heller:)

När jag var yngre och jättemobbad i skolan brukade jag dock ha en återkommande dagdröm att jag och HP-skådisarna stod på skolans scen och sjöng Don't stop the music tillsammans typ musical-style och var bästa vänner för de tyckte jag var bra fast jag var annorlunda. Önskade så att det kunde bli sant. Lite awkward så här i efterhand, haha. Fast mest tragiskt kanske.

Hmm nä men seriöst jag kan inte komma på något som är rumsrent faktiskt. Huehuehuehuehue.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar