söndag 21 april 2013

Favoritfärgen på läpparna och favoritbruden i sängen.

Idag har jag mitt fina ugglehalsband som pappa köpte till mig i Barcelona och mitt favoritläppstift. Jae har varit här sedan i förrgår, fina tider! Vi kan hata allt tillsammans istället för på var sitt håll :D Jag är så sjukt skoltrött att jag bara vill hoppa av igen, NU. Men nej, jag skall vara duktig. Suck. Har fått ett brev från specialpedagogen... antingen kommer hon säga att jag ligger illa till med sena inlämningar eller så handlar det bara om vad de kan göra för att underlätta min skolgång. Hoppas kan man ju. För övrigt har jag tappat bort min hundralapp vilket betyder att jag har 0 kr att leva på fram till slutet av månaden. Awesome times.
Oh, and ni får bilder på halsbandet någon gång i the snar framtid. Camen ville inte riktigt sammarbeta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar