måndag 29 april 2013

Fler siffror jag fått:

15 - Din åsikt om din kropp, och hur nöjd du är med den.
Jag klagar inte direkt. Jag tycker det är jobbigt att vara så smal som jag är, och kämpar ständigt med att hålla uppe vikten. Så länge jag inte går under 54kg är jag nöjd, och just nu ligger jag på typ 57kg (vägdes på sjukhuset) vilket gjorde mig överlycklig. Hela grejen handlar inte om att jag måste vara på något specifikt tal för att duga, utan att jag helt enkelt inte trivs med mig själv när jag är som en klädhängare. Annars har jag väl inte så mycket komplex för själva kroppen - bortsett från rumpan som en gång i tiden var rätt snygg men som fått en väldans massa celluliter sedan jag slutade rida. Alla har ju i princip det, så det stör mig inte överdrivet mycket... Men jag saknar dat old butt ibland! :)

18 - Säg 8 fakta om din kropp.
- Jag är 167 cm lång.
- Jag har sjukt dålig hållning.
- Jag äger på att gå i högklackat.
- Jag är rätt vig i jämförelse med de flesta.
- Det jag är mest nöjd med är mina armar, min rygg och mina ben.
- Jag planerar att täcka en stor del av den med konst.
- När jag var 7 år fick jag en så allvarlig hjärnskakning att de trodde att jag fått en hjärnblödning.
- Jag har världens sämsta mage, som bestämt sig för att vara både laktos samt ha magkatarr rätt ofta.

81 - Hundar eller katter?
Jag älskar båda på olika sätt, men katter är mer my thing eftersom de inte kräver så mycket uppmärksamhet 24/7. Hade inte kunnat koncentrera mig på annat eller slappna av om jag hade en hund.

179 - Jag skulle älska dig om... 
Den här frågan hette alltså "You'll love me if" och är, öh, lite svår att tolka?
Jag tar det som typ "Vad skall en person göra för att du skall älska dem"-ish.
Well, obviously handlar det ju mer om personen i fråga, men om jag skall vara superficial:
-
Låt mig ha dåliga dagar ibland. Låt mig citera mina serier i var och varannan mening för det är sådan jag är. Var stora skeden när jag behöver det. Ha dålig humor. Var intresserad av musik och kultur. Skada aldrig någonsin ett djur. Ju nördigare du är dessto bättre. That's a good basis, i'd say!
Utseendemässigt faller jag oftast för tomboys, men det finns uppenbarligen undantag. Ögon, tänder och smilgropar är plus. So is an awesome butt (like Jae's huehuehuehue.) Och ja, jag har en konstig fetish för folks tänder. Gärna små tänder... eller typ, småsneda, eller bara..fina. Haha, i'm wierd okay?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar