lördag 27 april 2013

Invigningsdags för min fina second hand-klänning.


Jag tänkte egentligen spara den till Hutlsfred men eftersom det med all sannorlikhet inte blir av längre så blev jag lite "äh what the hell!" och invigde den i alla fall! Köpte den på myrorna för typ ingenting, under hundringen tror jag till och med. Sorry bout the bad pictures. Det är lite svårt att fota sig själv utan stativ.
Idag kommer Frida förmodligen hit, hihi. Kul med besök. Jag brukar i princip aldrig umgås med vänner på helgerna eftersom jag träffar de flesta varje skoldag ändå. Det blir så när man bor ihop jämt. Dessutom har jag bara haft mina bruds på goddamn distans så alla helger går ju åt till tågåkande för att äntligen få ses.
Det blir nog till att ha tjejsnack, kanske spela spel och se på serier eller film. Ser fram emot kompismys ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar