torsdag 4 april 2013

Lite bilder från praktiken på kliniken (höhö, rhymes bro.)

Asrolig loading screen på blogprovsanalysatorn. Katten skall nå fram till maten, lawl. 

Sövd kissekatt. I början var det lite creepy att de har ögonen öppna, haha!

Staring into your soooooul. It knows your secretssssss.

Mina extraordinära inpacknings-skillzorrrzzzz. Yep. 

Vissa kissekatter är mer lekfulla och gosiga än andra. Dem blir jag extra kär i *_* 
Så kan man ju också sova...Jag klappade den and this happened.
Dagens gosigaste katt var helt bedårande. Hon gosade inte bara med mig, utan med allt som fanns i buren. (inkl. väggar, golv och glas). Lite lagom hög på medicinen skulle jag tro. Glad var hon i alla fall!
Underbar liten hund som blev alldeles för nedkyld under ett tandingrepp. Fick stå och värma upp lillsnutten efteråt med värmeflaskor, filtar och massage för hon skakade så. Tur att allt slutade väl :)
Varmare och nöjdare liten brud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar