torsdag 18 april 2013

My feels! Går det att faktiskt avlida utav ren lycka!?

Jag skall försöka skriva det här så lugnt och sansat som möjligt, och därför punktar jag upp det.
__________
  • Jag satt igår och verkligen storbölade till Doctor Who at the Proms på Youtube. Dels för det var så vackert och perfekt, dels för jag inte kunde vara där.
    (För alla som är clueless - en stor föreställning i en hel amazing känd konserthall, Royal Albert Hall, med klassisk musik från serien, cosplay och massor av skådis-presentatörer osvosv.)
  • Jag ser nu på Tumblr att det kommer hållas i år igen för att fira seriens 50-årsjubileum.
  • Jag inser att jag kommer att vara i England när det hålls.
  • Jag inser att biljetterna inte har släppts än, och inte är speciellt dyra.
___________

Jag tror att mina känslor just nu kräver gif's. Irl ligger jag mer och rullar runt o sängen och sprattlar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar