söndag 21 april 2013

Nej nu jäklar skiter jag i Hultsfreds kassa utbud!

Tegan & Sara är i princip det enda bandet jag är lyrisk över. De andra är för det mesta skittråkiga eller bara kassa. Det finns ett par till jag skulle vilja se, som Arctic Monkeys och Two Doors Down, men det är inte värt pengarna. Trots att biljetten var en present kommer ju resor, mat och camping kosta runt en tusenlapp minst - not worth it. Jag kollade med en brud på Tumblr som är ett Y&S-fan och hon sade att det finns en hyfsat stor chans att de kommer hit till hösten så jag hoppas verkligen på det. Den nya skivan är sick!!!
Hur som helst skall jag försöka spara ihop till Leeds music festival istället. Än så länge är inte så många band släppta eftersom den äger rum först i augusti, men de som redan släppts är sjukt bra. Eminem, Green Day, Nine Inch Nails, Hadouken! och Fall Out Boy. Oh my god!
Jae vill åka med mig så nu får vi spara som idioter. Kommer bli fett kämpigt... skall försöka få ett par veckors sommarjobb på skolan, kanske finns det något. Detta innebär ju att jag drar till England två gånger i sommar, yikes. Tur att mamma och pappa betalar resorna och skolan kan ge en del bidrag till praktikresan. Jag MÅSTE verkligen till Leeds, om jag så behöver sälja en goddamn njure. Jag kommer ångra mig i resten av mitt liv annars.Det får inte bli som med MCR att jag skjuter upp det av olika anledningar och poff plötsligt har förlorat min chans. Jag vill ha en sommar att minnas. Börja leva lite. Let the battle begin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar