fredag 19 april 2013

Provar eyeliner för första gången på typ fyra år!

And i like it! Blev lite inspirerad av min sminkgalna flickvän när vi var på H&M, haha. Hon köpte en lila, så klart. Lila is her spirit animal, som Tumblr hade sagt. Mina ögon är smått arga på mig... jag tål ju inte smink egentligen - speciellt inte billigt eller kladdigt/glittrigt sådant. Äsh, beauty has a price, snyft!
Eyelinern kostade en tjuga så om jag vaknar upp med utbrända ögon behöver jag i alla fall inte dubbla min depression med en tom plånbok. (FAST DET HAR JAG ÄNDÅ HA.)
Jae är på väg hit, fniss huhuhu. Hon skall snart ta sista tågförbindelsen och sedan är det smoothies och film som gäller, bland annat. Vi skall ha en chill helg utan planer cause we both kinda need it. Förra helgen blev ju lite mer sjukhusfylld än man kunde önska...
Jag lyssnar för övrigt på Tegan & Sara's nya platta, för första gången ordentlligt. Satan, kvalitét! Min favorit efter The Con måste jag säga. Jag är så glad att de kommer till Hultsfred. Jag vet dock inte om jag åker... de senaste bandsläppen har varit överdrivet tråkiga, tyvärr. Förra året kunde jag bara gå en dag, fast jag ville se typ tio band - minst. Detta året har jag en tredagars biljett och vill se typ fyra? Oh the irony of existance!


1 kommentar: