fredag 26 april 2013

Svarar på lite siffror som jag fått, höhö.

24 - Hur många husdjur har du?
Ett marsvin, två guldhamstrar och två katter :)

133 - Har du en crush på någon just nu?
Well yes, duh.




 














 

206 - Klicka på ctrl+v och posta.

http://media.tumblr.com/tumblr_lwfjzzTih91qmpwpn.png

58 - Berätta något underligt om dig själv?
Ehm...öhm...öh... Okej när jag var 11 ville jag verkligen tro att jag skulle få gå på Hogwarts. Harry Potter var min enda flykt från mobbarna i skolan. Så jag kommer ihåg en kväll när jag, pappa och Emil skulle åka hem från farfar och det var en katt som sprang fram från under bilen när vi skulle hoppa in i den. Jag följde efter den och viskade på engelska för jag ville att det skulle vara professor Mc Gonagall's animagus som kommit för att hämta mig. Wierd enough for you?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar