tisdag 2 april 2013

Tack för era fina ord. De värmer!

Blir alltid lika förvånad när folk säger att de läser här varje dag, eller berättar hur de ser upp till mig. Jag startade aldrig bloggen för att få många läsare, utan för att jag hade något att skriva. Än idag ser jag mig själv som den där småfinniga tjejen i tre dagar gamla strumpor som sitter i sin säng och bloggar för att hon inte orkar umgås. Haha. Men tack, verkligen. Ni är välkomna!
_________________________________________________________________________

"Hej, Sanna. Jag har följt din blogg ett tag och vill bara säga vilken otroligt underbar och rolig människa du verkar vara. Hoppas du har det fint."
- My


"Tack så mycket för svaret :) Följer din blogg i stort sätt varje dag, om inte varje så varannan. Diggar dig hårt tjejen, ärlig och unik. Kämpa på för du är grym!"- Josefin


"Ursäkta mig..måste bara få säga att du är sjukt söt! <3 <3 <3 hoppas du har haft en bra dag! "
- Anonym










Also, dear anonymous...
Y U ANONYMOUS?

1 kommentar:

  1. muahahah! ^.^ kmr aldrig avslöja vem jag är!
    ----------------
    <3 du är säkert lika söt som vanligt :3 soooo sweeeet!

    SvaraRadera