måndag 29 april 2013

Tog nya bilder på Macy igår :)

Det brukar vara väldigt svårt att få bra bilder på henne eftersom hon är så snabb och sprallig av sig. Det blir till att välja mellan en suddig bild och en bild med blixt som får henne att se ut som en helt annan hamster. Tyvärr har jag inte världens bästa kamera så bilderna är inte perfekta, men det är definitivt de bästa jag fått på henne så jag är nöjd ändå. Jag är så himla kär i hennes färger, teckning och speciellt de små fläckarna i hennes högra öra. Hon har verkligen gjort sååå många sociala framsteg under tiden hon varit min. Hon är nu glad, pigg, nöjd, blir inte stressad lika lätt, hälsar alltid, kan bli upplyft utan problem och sitter gärna i handen och pratar och myser en stund när hon är sådär lagom nyvaken. Finaste tjejen 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar